.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش تعطيلات عيد فطر تصويب می شود

رئيس مجمع نمايندگان خوزستان گفت: لايحه افزايش تعطيلات عيد فطر به زودي براي تصويب نهايي در صحن علني مجلس طرح مي‌شود.

به گزارش الف ناصر سودانی، اظهارداشت: كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي ابتداي هفته جاري طي جلسه‌اي لايحه افزايش تعطيلات عيد فطر به دو روز را مورد بررسي قرار داد كه با موافقت اكثر اعضا مواجه شد.
نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به اينكه هفته آينده يك فوريت اين طرح مورد بحث قرار مي‌گيرد، گفت: با توجه به فضاي مثبت به وجود آمده و نظر مساعد اكثريت نمايندگان، احتمال تصويب نهايي اين طرح بسيار زياد است.
وي تاكيد كرد: بر اساس اين لايحه اگر فرداي عيد فطر با روز جمعه يا تعطيلي رسمي مصادف شود، روز دوم تعطيلي عيد فطر پس از اين تعطيلات محاسبه خواهد شد.
نائب رئيس كميسيون انرژي مجلس همچنين ادامه داد: افزايش تعطيلات عيد فطر كه نوعي تعظيم شعائر الهي به شمار مي‌رود علاوه بر افزايش همبستگي ملي و هم افزايي اسلامي، سبب فراهم آمدن فرصت مناسب براي ديد و بازديد مبتني بر معنويت و قداست اين عيد سعيد خواهد بود.
سوداني افزود: در پرتو عيد سعيد فطر بسياري از اختلافات رفع مي‌شود و شيريني يك ماه عبادت و رياضت به كام مومنان روزه دار حلاوت افزون تري خواهد يافت.
وي با بيان اينكه اين افزايش تعطيلي، ارزش قائل شدن براي عيد بزرگ اسلامي فطر است، گفت: اين اقدام يك نوع هماهنگي با كشور‌هاي اسلامي ديگر خواهد بود.
سوداني خاطرنشان كرد: در كشورهاي همسايه به عيد فطر به عنوان عيدي ملي و ديني نگاه مي‌شود و سه روز تعطيلي به مناسبت اين عيد دارند.
نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اين عيد به مثابه شكرانه پيروزي بر نفس و موفقيتي است كه انسان در تكاليف الهي خود به دست آورده است و بايد با اهميت دادن به اين روز قدر و منزلت آن را در نزد خودمان به عنوان‌ام القراي جهان اسلام و مذهب تشيع به دنيا نشان دهيم.
نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تعطيلات سه روزه‌ عيد فطر در سه سال گذشته در استان خوزستان، گفت: عيد فطر جزء اعيادي است كه در بين مردم اين استان و به ويژه عشاير ولايتمدار عرب، از شور و اهميت خاصي برخوردار است./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1390
ترا بخدا می خواهید تعطیل کنید تعطیل کنید این استدلالات موجب شرم ساری است که آشتی میکنندو دیدو بازدید زیاد می شودو.... بقیه دنیای اسلام اینها رو نمی فهمه ؟
eesa 26 مرداد 1390
یکی از اعیاد بزرگ مسلمین عید فطر است تا مردم فرصت آن را داشته باشند که به دیدار اقوام برونند و تبریک بگوییند پس لایحه دولت کاملا درست و بجا بوده و مجلس باید همکاری کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.